Altre cop després de dormir poc, agafo el tren fins a Blanes i, des d’aquí, vaig en bici fins a Lloret. A la zona de sortida em trobo amb alguns companys de Run2live i ens fem una foto junts. A la cursa, surto amb ells, a bon ritme. Gràcies a l’Albert N., que m’esperonava, faig els últims km. a menys de 4 min./km. Estic molt content perquè feia temps que no corria a aquest ritme, encara que fos una cursa curta, de només 5 km. Al final, faig un temps de 20’48”

Era el primer cop que feia aquesta cursa i em va agradar molt. Bon ambient, ben organitzada i amb un recorregut bastant pla i molt maco, al costat de la platja de Lloret, que m’encanta. A l’arribada donaven una bossa amb un munt de productes, sabó, detergent, etc. Un costum que s’està posant de moda i que s’agraeix. Però no comptava amb això i em va ser realment difícil tornar tan carregat en bici fins a l’estació.

Web de la cursa

Anuncis