A les set del matí, quan encara era negra nit, i freda, i em dirigia en bici cap a la zona de sortida de la Mitja Marató de Barcelona, pensava “s’ha d’estar una mica boig per fer això un diumenge”. I, a sobre, pagant… bé en el meu cas em vaig beneficiar d’una de les inscripcions gratuïtes que oferien els gimnasos DIR per als clients que vam participar en uns entrenaments.
A les 8:45 h., amb retard, més de 8.000 boges i bojos comencem a córrer. Havia quedat amb el Willy, l’excel·lent monitor d’spinning de Dir Tres Torres i Dir Campus. Ell s’ho va prendre com un entrenament per al seu proper Ironman de Salou. Però vam sortir a bon ritme, sempre per sota 4’30” el km. A mitja cursa, ens va caure un fort xàfec que ens va deixar a tots ben xops; això, el fred i alguns problemes digestius em van fer baixar el ritme i no vaig poder acostar-me a la 1 h.30′ com tenia previst. Tot i això, estic força satisfet del temps assolit: 1h. 35′ 12″

A les fotos, amb el Willy A. i el Carles Aguilar de BRT Bloggers Running Team