Feia mesos que estava inscrit en aquesta Marató de Milà, pensant que estaria més o menys en condicions. Però el temps que porto amb problemes físics (especialment al peu), sense entrenar bé, i la imminent operació a l’espatlla van fer que em plantegés la participació. Especialment després de veure els elevadíssims preus dels hotels a aquesta ciutat que no coneixia. Però finalment vaig reservar els vols amb Vueling fins a Malpensa i vaig pagar per internet (Rumbo) l’hotel. Es tractava de l’aparthotel Atahotel Linea Uno, ben comunicat per metro en una zona no massa allunyada del centre, amb pizzeries i un gran supermercat propers.

Teniem un parell de dies per visitar Milà, així que ens vam limitar al centre. Es tracta d’una ciutat grisa i més aquests dies que plovia i estava ennuvolat, però la part al voltant del Duomo es molt atractiva, d’una bellesa d’estil centreeuropeu. I la catedral, recentment restaurada, és impressionant.

Per la cursa, només tenia la intenció d’acabar sencer, si podia ser per sota de les quatre hores que ja em semblaria un fracàs. I les condicions van ser molt dolentes… La sortida era a la zona de la fira de mostres, molt lluny del centre, i vaig arribar justíssim, quan ja estava tothom preparat i guardant un minut de silenci per un futbolista mort el dia abans. I la pluja constant, els bassals, el terra lliscant amb llambordes van fer la resta. Crec que vaig patir com mai i vaig arribar totalment buit, com es pot veure a les fotos. Però content perquè el cos m’ha aguantat, tot i els dolors, fent un temps acceptable en aquestes condicions adverses.

Temps 3h 50’15” posició 2032 entre 4000 participants.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.