diploma Rutes del Montseny 2015Com l’any passat, m’inscric en aquesta Rutes del Montseny sabent que patiria, ja que estracta d’una dura marxa de 152 km pujant dos cops al Montseny, per Sant Marçal i per Collformic. Hi acudeixo amb el Jordi G. però la veritat és que vaig anar sol gairebé tot el recorregut, retrobant-me amb ell i amb el Willy A. a l’ultima baixada des de Collformic.
Els participants surten tots molt esverats els primers km, en lleugera pujada, i jo em quedo al darrera, més que res per seguretat, i recupero moltes posicions en les primeres rampes fortes cap al Montseny. Em sento bé i amb forces fins als últims 20 km, en lleugera baixada cap a Granollers però amb vent de cara molt fort i per carreteres amples i autovies. M’afegeixo a un grup i em costa seguir el ritme, arribant totalment fos.

Al final 6 h.38’46” segons el meu crono, temps oficial comptant les aturades 6h.49′

https://www.strava.com/activities/284017152

Anuncis