M’havia inscrit fa mesos a aquesta Triatló MD de Peníscola, en distància Half Ironman, sabent que era difícil arribar en bones condicions: més que res perquè feia només uns mesos que m’havia operat de l’espatlla i havia nedat molt poc, cap vegada al mar. Però la natació no em va tant malament i vaig poder completar un dur circuit de ciclisme i de cursa a peu de manera correcta i amb menys molèsties als malucs que fa uns mesos. Vaig acabar satisfet i sense arribar mai a un punt extrem de cansament, completant les distàncies reals que segons l’organització eren de 2.1 km de natació, 89,5 km de bicicleta i 19,8 km de córrer. En resum, bona organització, bon ambient i preciosos paratges i vistes.
El cap de setmana es va completar amb dues nits al molt correcte Hotel Puertomar, dinars i sopars a la Pizzeria Santorini amb els amics Angel M., Dani S.U., Jaume, etc. i una sessió de running lleuger el dia abans amb la Cristina C. i el Manel.
https://www.strava.com/activities/293518471

Resultats: swim 47,51″, bike 3h, 19,58″, run 1h52’01”
Total 6h 07´25″ posició 432 entre 467 arribats (més 27 retirats o desqualificats)

Anuncis